lördag, april 21, 2012

Kom nu är allt tillrett

Phew! Som projektledare för studieresan till Professorn så kände jag att jag ville få klart allt ikväll så att jag bara kan vara ledig resten av helgen. Det sista som behövde göras var att korrigera schemat med restiderna , skapa en grupp med allas mobilnummer och meddela övriga deltagare via sms att schemat med restiderna nu är slutgiltigt och går att skriva ut. Nu är det gjort i alla fall och även om andra sannolikt inte var supernöjda med att få ett sms mitt i natten med ovanstående information så är jag nöjd! Nu kan jag fokusera på bara mig, min ångest över att lämna kidsen och min ångest över att packa rätt och packa lagom och kanske hinna sy ett till plagg till mig...

Men nu ska jag i alla fall skutta upp på övervåningen, läsa några sidor i Kråkflickan och somna nära Liten.

Inga kommentarer: